30 Mart 2013 Cumartesi

Personal Taste(Kişisel Zevkler)



Lee Min Ho'nun oynadığı 2010 yapımı eğlenceli bi dizi :)

Kısaca konusunu özetleyim: 28 yaşında evde kalmış mobilya tasarımcısı Gae İn para yönünden sıkıntılıdır ve babasının tasarladığı çok özel bi evde yalnız yaşamaktadır, ev arkadaşı aramaya başlar, ve bu sırada Jin Ho ile tanışır..


Bazı yanlış anlamalar olur ve Gae İn Jin Ho'yu gay zanneder ve gay olduğuna inandığı için onu ev arkadaşı olarak kabul eder, Tabi işi sebebiyle Jin Ho'da Gae İn'in evi ile ilgilenir ve gay olduğuyla ilgili yanlış anlamaları bozuntuya vermez.

Ama aynı evde yaşayan bi erkek ve kadın birbirlerine karşı kayıtsız kalmazlar elli de olsa :D 


Lee Min Ho'nun bu dizideki tipi gerçekten çok hoştu yani ben çok beğendim :)


Son Ye Jin unni de bu dizide çok manyakdı hareketleri olsun konuşmaları olsun bayağı bi güldürdü beni :D



Bu unnide dizimizin kötü karekteri oluyo çıkarları için yapmadığı yok güya Gae İn'in en yakın arkadaşı ama Gae İn'nin sevgilisini ayartıyo ve evlenmeye kalkıyo.. Ama şu da bir gerçek ki unni harbiden çok güzel.


Bu ajushii de Jin Ho'ya aşık gay bi şirket sahibi.. Çok saf duyguları var bu ajushii'ye çok üzülmüştüm :(


Lee Min Ho ve Son Ye Jin unni yi çok yakıştırıyorum şahsen hele bu dizide :)


Bu fotoyuda paylaşmadan edemedim bi çok minoz bu fotoyu görmek istemiyo olabilir..


Bu sahnede çıplak görüyodu bide açıklama yapıyodu :D


Ben bu Jin Ho kadar centilmen erkek görmedim Gae İn adet sancısı çekiyoduda Jin Ho' da karnını ovalıyodu <3


Sonu tatmin edici nadir dizilerden ::) tavsiye ederim izleyin :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder