17 Ocak 2015 Cumartesi

BTS Danger Türkçe & Lyrics




BTS Danger Türkçe & Lyrics



Yo in danger x4
 Tehlikedesin! x4


maennal ireon sik neo neo na na neoui gongsik
 Her gün bana böyle davranıyorsun! Sadece kendini düşünüyorsun.'Ben buyum işte.' Sürekli bunu yapıyorsun.

haendeuponeun jangsik nanamchini matgin hani? I’m Sick
 Gerçekten telefonun bozuk mu? Cidden beni sevgilin olarak görüyor musun? Deli oluyorum!

wae sukjecheoreompyohyeondeureul mirwo
 Neden Aşk'ını ödev gibi geciktiriyorsun?

uri museun bijeuriseu? animnaegasirheo?
 Herhangi bir ticaret işinde miyiz? Yada benden nefret falan mı ediyorsun?

deong deong digideongdeong jomsalgawojyeora oneuldotto jumuneulbireo
 Bugün yine birazcık da olsa beni sevebilmen için dua ettim.

urin pyeonghaengseon gateun goseul bojiman neomu dareuji
 Tıpkı paralel çizgiler gibiyiz.  İkimizde aynı yere bakıyoruz ama birbirimizden çok farklıyız.

nan neobakkeeomneunde wae neo bakke inneun geotman gateunji
 Sen benim bi'tanemdin, ben hep senin içindeydim ama nedense artık senin tamamen dışındaymış gibi hissediyorum.

kkonghamyeon neon mureo ppijyeotni? nal ppichigehaetdeon jeogina isseonni
 Surat astığımda da bana soruyorsun. 'Bana mı kızdın yoksa?'

(Rap Monster/JungKook) neon gwiyomi nan jimutmi saenggigil niga deo saranghaneun gijeogi
 Sen aşırı sevimlisin ve ben aptalın tekiyim.. Çünkü hala senin beni daha çok sevebileceğin bir mücize arıyorum.


neon naega eomneunde nan neoro gadeukhae michil geot gata oh oh
 Ben kendimi tamamen sana adamışken ben senin içinde bir gram bile yokum. Deli oluyorum...

geunde wae ireoneunde wae baboreul mandeureo
 Peki böyle olduğu halde neden? Neden beni aptal yerine koyuyorsun?

naije gyeonggohae 
 Seni uyarıyorum!

hetgallige hajima
 Ortalığı karıştırıp durma!


jangnanhae neo dodaeche naega mwoya
 Dalgamı geçiyorsun? S*ktiğimin senin için ben tam olarak neyim?

manmanhae uh nalgatgo noneungeoya
 O kadar kolay mıyım ben? uh Benimle oynamaya mı çalışıyorsun?

neo jigeumwieomhae wae nareul siheomhae
 Şu an çok tehlikedesin! Neden beni deniyorsun?

wae nareul siheomhae hetgallige hajima
 Neden beni deniyorsun? Ortalığı karşıtırıp durma.


jangnanhae neo dodaeche naega mwoya
 Dalgamı geçiyorsun? S*ktiğimin senin için ben tam olarak neyim?

manmanhae uh nalgatgo noneungeoya
 O kadar kolay mıyım ben? uh Benimle oynamaya mı çalışıyorsun?

neo jigeumwieomhae wae nareul siheomhae
 Şu an çok tehlikedesin! Neden beni deniyorsun?

wae nareul siheomhae hetgallige hajima
 Neden beni deniyorsun? Ortalığı karşıtırıp durma!


neo ttaemune neomu apa x2
 Senin yüzünden acı çekip duruyorum. x2

neo ttaemune neomu apa hetgallige hajima
 Senin yüzünden acı çekip duruyorum.  Ortalığı karşıtırıp durma.

neoege neomu nappa x2
 Bana karşı sürekli kötüsün. x2

neoege neomu nappa hetgallige hajima
 Bana karşı sürekli kötüsün. Ortalığı karıştırıp durma!

yeollak bujaejung unlock subae jung neoran yeoja bonsimeul susaek jung
  Arıyorum ulaşılmıyor.  Gerçekten senin niyetin ne çok merak ediyorum..

gojak bonaejun ge munja du sejul ige naega baraetdeon yeonae kkum?
 Sürekli ya 1 ya 2 mesaj atıyorsun. Bundan başkası olmuyor.  Bu gerçekten benim umduğum ve hayalini kurduğum aşk mı?

paranmanjang reobeu seutori da eodi ganna?
 O dolu dolu Aşklar nereye gitti?

deuramae naon juingongdeul da jeorigara
 O dramalarında ki kayramanları'nın da canı cehenneme!

neo ttaemune su baekbeon jwieo jamneun meorikarak
 Senin yüzünden kaç kere sinirden saçlarımı yoldum!

neo damdam geujeo dangdang nalcha ppangppang
 O kadar sakin ve sanki hiç suçu yokmuş gibi davranıyorsun ya.. Kıçıma tekmeyi basmak mı istiyorsun anlamıyorum.

mwoni mwoni nan nega mwoni neo boda ni chinguege jeonhae deuneun sosik
 Neyim? Neyim? Ben senin için neyim? Tüm haberlerini senden değil de arkadaşlarından alıyorum.

wonhae uh neoreul wonhae neoranyeoja sagikkun nae mameul heundeul beomin
 Seni istiyorum, Seni istiyorum işte.. Sen canice kalbimi sarsan bir suçlusun!

buribulgi jeonbuteo nae mam da sseugo
 En başından beri kalbimin sana karşı yanması da boşaymış..

ilbangjeogin guaedeul hae bwatja hyeossugo
 Bu tek taraflı ilişkide elde ettiğim tek şey koskoca bir zaman kaybı..

neoege nan geujeo yeonini anin ujeongi pyeonhaesseulji do molla I’m a love loser
 Ben senin için sadece öylesine biriyim. Belki  bunun adı 'arkadaşalık' olsa daha rahat edeceksin.  Aşk'ta kaybeden benim işte.

neon naega eomneunde nan neoro gadeukhae michil geot gata oh oh
 Ben kendimi tamamen sana adamışken ben senin içinde bir gram bile yokum. Deli oluyorum...

geunde wae ireoneunde wae baboreul mandeureo
 Peki böyle olduğu halde neden? Neden beni aptal yerine koyuyorsun?

naije gyeonggohae hetgallige hajima
 Seni uyarıyorum! Ortalığı karıştırıp durma!

jangnanhae neo dodaeche naega mwoya
 Dalga mı geçiyorsun? S*ktiğimin senin için ben tam olarak neyim?

manmanhae uh nalgatgo noneungeoya
 O kadar kolay mıyım ben? Uh benimle oynamaya mı çalışıyorun?

neo jigeumwieomhae wae nareul siheomhae
 Şu an çok tehlikedesin! Neden beni deniyorsun?

wae nareul siheomhae hetgallige hajima
 Neden beni deniyorsun? Ortalığı karıştırıp durma!

jangnanhae neo dodaeche naega mwoya
 Dalga mı geçiyorsun? S*ktiğimin senin için ben tam olarak neyim?

manmanhae uh nalgatgo noneungeoya
 O kadar kolay mıyım ben? Uh benimle oynamaya mı çalışıyorun?

neo jigeumwieomhae wae nareul siheomhae
 Şu an çok tehlikedesin! Neden beni deniyorsun?

wae nareul siheomhae hetgallige hajima
 Neden beni deniyorsun? Ortalığı karıştırıp durma!

neo ttaemune neomu apa x2
 Senin yüzünden acı çekip duruyorum. x2

neo ttaemune neomu apa hetgallige hajima
 Senin yüzünden acı çekip duruyorum! Ortalığı karıştırıp durma!

neoege neomu nappa x2
 Bana karşı sürekli kötüsün! x2

neoege neomu nappa hetgallige hajima
 Bana karşı sürekli kötüsün! Ortalığı karıştırıp durma!


Çeviri bize aittir :)

2 yorum: