14 Şubat 2016 Pazar

Vanilla Acoustic -Our Time(My time with you) Türkçe & Lrics





Vanilla Acoustic -Our Time(My time with you) Türkçe & Lrics


ajigeun malhaji mothaesseo eum
 Hala sana hiçbir şey söyleyemedim.
neoreul bomyeo naneun
 Seni görünce ben..
amuildo eopneun deusi 
 Sanki hiçbir şey olmamış gibi,
amu gwansim eopneun deusi keureohke jinaesseo
 Hiçbir ilgim yokmuş gibi, öylece geçip gittim.

nan sasil neol baraeon 
 Sanırım ben, tüm zamanını..
siganeul beotyeoon saramirago
 ..sana bakarak geçiren biriymişim.
ne seuchineun nunbiche 
 Senin umursamaz bakışların..
chagaun misoe 
 ..Soğuk gülümsemen
gakkeum naneun sumi chaoreugon hae
 Çoğu zaman beni nefessiz bırakmış.

jakkuman eotgallyeoman ganeun eum
 Meğer birbirimizi özleyerek geçirmişiz biz zamanımızı..
neowa naui sigandeul
 Sen ve ben,tüm zamanımızı.
neoneun machi bamhaneure 
 Sen,uzaktan bakakaldığım güneşsin içimde.
tteooreugil baraeboneun nae anui taeyang gata
 Gecenin karanlığında yükselen güneşim.

nan sasil neol baraeon 
 Sanırım ben, tüm zamanını..
siganeul beotyeoon saramirago
 ..sana bakarak geçiren biriymişim.
ne seuchineun nunbiche 
 Senin umursamaz bakışların..
chagaun misoe 
 ..Soğuk gülümsemen
gakkeum naneun sumi chaoreugon hae
 Çoğu zaman beni nefessiz bırakmış.

i jageun tteollimdo sun.ganui seollemdo
 Bu ufacık titreme, bu kalp çarpıntısı,
seonmuri dwae dasi neol boge hae
 Senden gelen bir hediyeymiş gibi sürekli seni göremek istemişim.
beoriji mothan geon nae maeum ppuninde
 Bu vazgeçilmez ufacık hislerim,
on sesangeun neoro gadeuk cha
 Birden tüm dünyam olmuş.

nan sasil neol baraeon 
 Sanırım ben, tüm zamanını..
siganeul beotyeoon saramirago
 ..sana bakarak geçiren biriymişim.
ne seuchineun nunbiche 
 Senin umursamaz bakışların..
chagaun misoe 
 ..Soğuk gülümsemen yüzünden
naneun ajik nege gajimothae
 Ben hala sana gelememişim.

Çeviri bize aittir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder